Friday 24 February 2012

jom sambung story mory sal kwan2 di kolej~~~~
 ok..awek cun ni namanya namah..hhehehhe
ni la salah sorg BFF aku..
orgnya cantik kn...manisss....tppp
udah berpunya..hahahhahaha

next....

 thats girl....
bonda ira..hehehehhe..ni mak angkt baby aku..
yg ni jgk BFF aku..forever!
orgnya sgt manis..cun melecun..mcm aku..hehehhehe
semstinya udah bpunya jgk..hihihihi
(kwn2 aku smua laku tau...cpt jew smpy jdoh..mcm aku jgk:P)

next.......

 okk...yg gmbr kt atas ni pulak...yg baju ijau ni nmnya cik wana...orgnya sweet..mcm gula...
blum bpnya kot..hehehhe....also my BFF...EVERR...
Cik kak sebelh ni pulk...aku call k.rara a.k.a k.lang....orgnya cun mlecun..rmai pminat msa
dlu2 nie...skng ni udah kwen n udah ade bby..hehe...
hilngla smua pminat dlu2 kn...
my gorgeos BFF...kak lang!!

 nexttt............

 Yang mcm kmbar ni...k.na n Syuhada..My BFF also...
masing2 ade life sndri....ade ank n suami....n ade tunangan..hehehehe
2 dua msh cun...melecun....

NEXTT......


Yg ni nmnya linda.....BFF aku jgk...
yg sbelah tu sila abaikan ok..muka xbleh blahh..hahhahhaa(aku la tu)
hihihihi....zamn dlu2....
rsa mcm nth pape jew...xmatang ag...tp skng da lain kn kwn2...
Linda...dh ade hdup yg happy..bsama family trcnta...
Smoga awk cpt btemu jdoh yew laling linda..hiiihihihii...




 Alkisah my BFF...

kalau la dpt undeu masa yg lalu...
alangkah indah...
masa study yg sgt2 besttt..
gelak tawa...
gurau senda...
tangisan..
wahhhhhhhhhhhhh
feeling pulak ptg2 gini...
tp seriusss....
aku rindukn korg smua...
wahai BFF........
 
 Sampai sini dlu la yew kawan2 smua...
nnti aku berceloteh lgi yew.....
syg u all smua........
muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

2 comments:

  1. alamak gambar sy..malu pulak..sbb x pkai tudung hehehehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. dear..sory yew..hehehhehe..tlupe...ni jew yg ade...oppsss:)

      Delete