Thursday 15 December 2011

sekalut sepetang bersama mama nurul

ok...skang masa free aku..hahhahahha...suami da g krja..ank pn da tidur...msa ibu nk berblogger pulak..
xkisah la klau org xnk bca ape aku tulis..jnji aku da luahkn ape yg ade dlm hati aku nie..hahhahaha..puas bila ade tmpt kt nk mgadu...blog ni la KAWAN aku skng nie....

Kadang2 bosan jgk dduk rumh jew..tp sbb anak,aku redha...baby mash bgtung mnum susu bdan..so,mmg aku xleh nk tgglkn baby n g krja...botol susu pn baby xnk...cmne tuh????pikir2 kn lah~~~~

Nk crter tntng life aku..family aku....aku kira baru la jgk kwen..da 2 thun..hehehhe..ank pn baru sorg....mak ayh ade lg..alhmdulillah....adk beradik aku ade 5 org....aku ank no 3...aku ade 3 org ank sedara....smuanya comel2 n hndsome....Mohamad Aril hakimie,Nur anis ariesya n Mohammad Izz Aryan....



hukhukhuk...

aper lg nk tulis ni yew....hmmm no idea la pulak...:P

No comments:

Post a Comment